MAA Takafulink – Produk Terbaik Anugerah KLIFF 2011

................................................... MAA Takaful sekali lagi merangkul anugerah produk terbaik menerusi produk MAA Takafulink sempena Forum Kewangan Islam Kuala Lumpur 2012. Kemenangan ini adalah untuk kali keempat berturut-turut selepas anugerah yang sama dirangkul pada tahun 2009, 2010 dan 2011. Anugerah ini jelas membuktikan produk MAA Takaful adalah produk takaful terbaik di pasaran. Tahniah MAA Takaful

Medical Card Terbaik dan Termurah Di Malaysia


KAD SMART MEDIC 100 INI SUDAH TIADA DALAM PASARAN DAN SUDAH DIGANTI DENGAN KAD SMART MEDIC 200 YANG LEBIH BAIK - >> klik disini untuk dapatkanya.

MEDICALCARD
1. Adakah anda ada Medical card yang TerBAIK DAN TERMURAH dipasaran Serendah RM 35 Sebulan?


2. Adakah Medical Card anda dari Produk Takaful? Tahukah anda : Produk Takaful adalah HALAL kerana ia bebas dari unsur gharar, judi dan riba. Mencari yang HALAL adalah WAJIB bagi orang Islam.

3. TIADA caj CO TAKAFUL 10% untuk medical card SmartMedic 100 dari MAA Takaful. Tahukah anda : Medical card lain ada caj Co Takaful sebanyak 10% iaitu RM 1000.00 - RM 3000.00 iaitu Bayaran tambahan yang anda kena bayar apabila keluar hospital.

5. Yuran pembedahan (Kebenarannya, pembedahan yang tidak diduga dan tidak dapat dielakkan boleh menghabiskan keseluruhan simpanan anda.) Sakit jantung perlu kos RM 50 000 - RM 130 000, Kanser perlu kos RM 40 000 - RM 150 000,

6. Adakah Medical Card anda berbaloi seperti yang anda bayar? Adakah ia memenuhi keperluan dan mencukupi? Kerana kos perubatan semakin meningkat setiap tahun.

7. Bertukarlah kepada Medical Card MAA TAKAFUL.. Ia MURAH, Had tahunan yang tinggi, Tiada tempoh EDAH - Boleh terus cover untuk penyakit kritikal.

Belum ada Medical Card, mohonlah sekarang. Kami juga menyediakan pelan Mencairkan Aset Beku, pelan Persaraan, pelan Pendidikan anak-anak.

KAMI MEMBANTU ANDA MERANCANG SESUATU YANG TIDAK DIRANCANG.

Maklumat lanjut sila klik >>> disini...

Smartmedic 200 (Kad Kesihatan)


Smart Medic 200 adalah medical kad yang istimewa dan terbaik. telah dilancarkan pada 15 May 2013

Antara ciri-ciri yang tarbaik :
1. Tiada had penggunaan seumur hidup sehingga 80 tahun.
2. Rawatan dialisis dan rawatan kenser pesakit luar juga tiada had penggunaa seumur hidup.
3. Belanja pengkebumian RM 5000.
4. Stand Alone (kelebihan)- Kad masih aktif walaupun sudah claim hilang upaya kekal dan banyak lagi. klik disini untuk maklumat lanjut



PEMBENTUKAN DAN PENGAGIHAN HARTA PUSAKA.

Golongan yang terlibat
1. Sesiapa yang rasa tiada harta ( Emas, Kereta, Motor, Rumah).
2. Individu yang ingin menambah harta cair. (Harta sedia ada beku).
3. Mahu merancang dan mengagihkan harta sedia ada.
Semua orang ada harta.
Apakah yang dikatakan anda berharta:-
1.Rumah.
2.Kereta
3.ASB.
4.Simpanan dalam Tabung Haji.
5.Simpanan dalam akaun bank-bank.
6.EPF - KWSP
7.Barang kemas.
8.Tanah ( Kalau rasa tiada tanah, tanya ibubapa anda dikampung, kalau mereka ada tanah-bermakna tanah itu akan jadi milik anda nanti ( bila mereka mati).
9.Takaful / Insuran
10. dan lain-lain lagi

Untuk Maklumat Lanjut Sila Hubungi Kami; sila klik disini

KAMI MEMBANTU ANDA MERANCANG SESUATU YANG TIDAK DIRANCANG.
PELUANG KERJAYA PART TIME / FULL TIME MASA KERJA YANG FLEKSIBLE Maklumat lanjut sila klik ; disini...

KENAPA KITA PERLU ADA POLISI TAKAFUL

4 MUSUH UTAMA PENCARI NAFKAH. 1. Kemalangan Malang tidak berbau dan tanpa kita jangka. Ia paling hampir dengan kita. Boleh berlaku dirumah, jalanraya, dikebun hatta dipadang bola sekalipun. 2. Penyakit kritikal Boleh berlaku bila bila masa... Sakit jantung, kanser, buah pinggang dsb.. Banyak belanja terpaksa dikeluarkan bila ia menyerang. Kita boleh bersara tanpa dirancang kerananya. 3.Hilang Upaya Kekal/Lumpuh Kita masih hidup dan bernafas. Tapi tak mampu berbuat apa apa. Orang lain yang menguruskan segalanya untuk kita. 4. Mati Awal Hanya Allah yang maha mengetahui bila masanya.. Jika tidak bersedia, keluarga kita hilang tempat bergantung disertai dengan hutang yang ditinggalkan.Semua musuh kita diatas akan mengakibatkan kita TAK BERUPAYA mencari nafkah lagi.. Sebagai seorang yang bijak, kita akan bersedia dari sekarang.Dapatkan perlindungan TAKAFUL sebagai persediaan menghadapi sebarang kemungkinan.
Bak kata pepatah 'SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN'

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...